.

.

גלגלים מעולים להעברת גלגלים ריהוט, גלגל אוניברסלי אילם אילם מלא, גלגל אוניברסלי אוניברסלי להחלפה של 300 קג, לוח מסגרת מתכת כבד, גלגלים ללא סימון, למסגרת שער אינדוש

גלגלים מעולים להעברת גלגלים ריהוט, גלגל אוניברסלי אילם אילם מלא, גלגל אוניברסלי אוניברסלי להחלפה של 300 קג, לוח מסגרת מתכת כבד, גלגלים ללא סימון, למסגרת שער אינדוש

דירוג מוצר:

ILS 2.00
במלאי
בחנות

רב -תכליתי : לגלגלי גומי TPR יש פונקציות מרובות, לא רק לסביבות מקצועיות, אלא גם לרהיטים הם מהווים פיתרון מוצק למיקום בקלות של עמדות הפלדה שלך לכל אזור רצוי וסכנות ומטרדים אחרים. אם אתה מרוצה מאוד מהמוצרים שלנו, אנא השאר משוב יקר.55 פאונד בהתנגדות של 120k GHeat : 90 מעלות 194 מעלות עמידות בפנינו : 30 ° C22 ° FSILENT : Noegainde, Noegardredredredrecold Toperrecold Tepartcold : 30 ° C22 ° fsilent : Noegard, שירותים : אם יש לך שאלות, אנא השאיר לנו הודעה באמצעות דואר אלקטרוני ואנחנו נשיב לך תוך 24 שעות. האם אתה דוחף או סוחב את הציוד שלך ממקום למקום אל תפעיל לחץ על הגב וחסוך את האנרגיה שלך על ידי התקנת גלגלים כבדים חדשים אלה לציוד שלך, וצפה כמה קל וללא מאמץ אתה יכול לתמרן את הרהיטים או הציוד שלך לכיוון שלך מיקום רצוי. הם מהווים פיתרון מוצק למיקום בקלות של עמדות הפלדה שלך לכל אזור רצוי וסכנות ומטרדים אחרים. לפלטת הסיבוב קיבולת עומס כוללת של 350 פאונד והיא עמידה גם לחשיפה כימית וממס. אם אתה לא מרוצה מהמוצרים שלנו, אנא צור איתנו קשר ואנחנו נפתור את הבעיה שלך בהקדם האפשרי ונגרום לך להיות מרוצה . ניתן להתקין את הגלגלים הרב -פונקציונליים על עגלות, ארונות טלוויזיה, שולחנות, עגלות, שולחנות, ארגזי כלים, כסאות, מסגרות מיטה, שרפרפים, שולחנות הלבשה וכו '. ערבות בחזרה : כל ערכות גלגלי הקיק נמכרים עם ערבות של 100% כסף, למקרה שאתה לא מרוצה מהרכישה שלך. ניתן להתקין את הגלגלים הרב -פונקציונליים על עגלות, ארונות טלוויזיה, שולחנות, עגלות, שולחנות, ארגזי כלים, כסאות, מסגרות מיטה, שרפרפים, שולחנות הלבשה וכו '. אידיאל למגוון עצום של שימושים מיישומים DIY ליישומים תעשייתיים (בית, בתי ספר וחנויות). קל לעלות, גלגלים אלה מבצעים אופטימיזציה ומשפרת את הרהיטים שלך, המספקים גלישה חלקה ושקטה. קל לעלות, גלגלים אלה מבצעים אופטימיזציה ומשפרת את הרהיטים שלך, המספקים גלישה חלקה ושקטה. פרט : חומר : גומי : 125 38 185 מ"מ 49. מבנה איכותי : הגלגל עשוי גומי אפור שאינו מסומן ופלטת מסגרת מתכת כבדה, העמידה. מבנה איכותי : הגלגל עשוי גומי אפור שאינו מסומן ופלטת מסגרת מתכת כבדה, העמידה.

מאפיינים עיקריים

Material:
rubber
Size:
125 38 185mm 49.21 14.96 72.83in
Process:
rubber + bracket
Load:
264.55 pounds at 120kg
Heat resistance:
90 degrees 194 degrees Fahrenheit
Cold resistance:
30 ° C22 ° F
Silent:
No noise, no corrosion
Regarding the return policy and our services:
If you have any questions, please leave us a message via email and we will reply you within 24 hours.:
If you are not satisfied with our products, please contact us and we will solve your problem as soon as possible and make you satisfied.:
If you are very satisfied with our products, please leave valuable feedback. We will always provide the best service, thank you for your support.:
MONEY BACK GUARANTEE:
All castor wheels sets are sold with a 100% money-back guarantee, just in case you're not happy with your purchase. Simply get in contact with us, and we shall refund you. It's so simple!And we could provide every precious customer the professional instruction online 24 hours.

גם אתה עשוי לאהוב