.

.

Rosecraft 2.75 /70 ממ סטיית כדור חג המולד ברורה של חג המולד, 6 יחידות פלסטיק אטום עץ חג מולד קישוטי תלייה, לעיצוב מסיבת חג חג ההודיה המקורה בבית חג המולד - כסף.

Rosecraft 2.75 /70 ממ סטיית כדור חג המולד ברורה של חג המולד, 6 יחידות פלסטיק אטום עץ חג מולד קישוטי תלייה, לעיצוב מסיבת חג חג ההודיה המקורה בבית חג המולד - כסף.

דירוג מוצר:

ILS 9.99
במלאי
בחנות

5*2 יכול לשמש גם ליל כל הקדושים, חג ההודיה, חג המולד, השנה החדשה ופסטיבל האביב, קישוטים ליום הולדת ומסיבות. ישנם שישה כדורי חג מולד בקופסה אחת. קל לשימוש : כל קישוט כדור חג המולד מצויד בקשורה וכובע כדור, כך שתוכלו לתלות בקלות מלמעלה לתחתית עץ חג המולד, לכסות את מראה עץ חג המולד כולו, כך שתוכלו לקבל חג שמח. גם אם הם נשברים, הם לא יפגעו בקלות בידיים ובידיים של משפחתך ( הערה : מעט חלקיקים עשויים ליפול בתהליך הקישוט, שהוא תופעה רגילה). הוא מורכב משלושה סגנונות שונים של כדורי חג המולד, כמות קטנה יכולה לעמוד בבחירתכם לקשט את עץ חג המולד ולהביא לכם חוויות שונות בסגנון דקורטיבי. ישנם שישה כדורי חג מולד בקופסה אחת. ניתן להשתמש בהם שוב ושוב.קישוטי חג המולד : קישוטים לכדור חג המולד אלה מיוצרים בעבודת יד עם ביצוע מעודן.75 אינץ '/7 מ"מ, המתאים לרוב קישוטים לעץ חג המולד. קישוטי חג המולד : קישוטים לכדור חג המולד אלה מיוצרים בעבודת יד עם ביצוע מעודן. בשימוש נרחב : ניתן להשתמש בקישוטים לחג המולד לקישוט הפריסה של סצינות שונות כמו בית, משרד, מרכז עסקים וכו '.75 אינץ '/7 מ"מ, המתאים לרוב קישוטים לעץ חג המולד. גודל : גודל כדור חג המולד הוא 2. איכות מעולה : ערכות קישוטים לחג המולד עשויות מחומרים איכותיים, עם עמידות טובה ותפקוד אנטי ריסוק. ניתן להשתמש בהם שוב ושוב. יכול לשמש גם ליל כל הקדושים, חג ההודיה, חג המולד, השנה החדשה ופסטיבל האביב, קישוטים ליום הולדת ומסיבות. איכות מעולה : ערכות קישוטים לחג המולד עשויות מחומרים איכותיים, עם עמידות טובה ותפקוד אנטי ריסוק.

מאפיינים עיקריים

גם אתה עשוי לאהוב