.

.

צלחת סבון קרמיקה - סט אביזרי אמבטיה קרמיקה, מחזיק קרם סבון יוקרתי מחזיק מקלחת חנות מקלחת ספוגי סבון ידני למכלי סבון מטבח אמבטיה.

צלחת סבון קרמיקה - סט אביזרי אמבטיה קרמיקה, מחזיק קרם סבון יוקרתי מחזיק מקלחת חנות מקלחת ספוגי סבון ידני למכלי סבון מטבח אמבטיה.

דירוג מוצר:

ILS 1.33
במלאי
בחנות

חומר באיכות גבוהה-העשוי מקרמיקה עמידה בעלת מבריק גבוה, שנורו בטמפרטורה גבוהה, יציבה ועמידה, נטולת התקנה, שימוש ישיר, נוח ויפה עיצוב אלגנטי - עיצוב קרמיקה מלוטש ומתאים לאסתטיקה של אמבטיה שלך. אידיאלי לבתים קטנים ובתים קטנטנים. תג מוצר : צלחת סבון קרמיקה. יישום רחב - נהדר לחדרי אמבטיה, חדרי אבקה, מטבחים, כביסה, חדרי שירות, סדנאות ומוסכים. אם אינך מרוצה לחלוטין, פשוט צור איתנו קשר. קל לניקוי - צלחת סבון סחורה אוטומטית (עיצוב סגור), שומר על סבון יבש, מתקן סבון לא יטיף או יחליק על אמבטיה או מתלה. מחזיק בר הסבון מעוצב עם דפוסים שונים ויהיה קישוט מצוין לחדר שלך. זה קל לזוז ויכול לאחסן סבון, ספוגים וחפצים קטנים אחרים. יישום רחב - נהדר לחדרי אמבטיה, חדרי אבקה, מטבחים, כביסה, חדרי שירות, סדנאות ומוסכים. הימנע בעדינות על טיפות ובליטות לשימוש לטווח הארוך. חומר באיכות גבוהה-העשוי מקרמיקה עמידה בעלת מבריק גבוה, שנורו בטמפרטורה גבוהה, יציבה ועמידה, נטולת התקנה, שימוש ישיר, נוח ויפה. זה קל לזוז ויכול לאחסן סבון, ספוגים וחפצים קטנים אחרים. אידיאלי לבתים קטנים ובתים קטנטנים. בגלל שיטות מדידה שונות, יתכנו שגיאות בטווח של 1 ~ 3 ס"מ, אנא דע. סבונים חלקלקים נשארים בנוחות במקום ומייבשים במהירות ובאופן מלא יותר לחסוך סבון וכסף. אם אינך מרוצה לחלוטין, פשוט צור איתנו קשר. קל לניקוי - צלחת סבון סחורה אוטומטית (עיצוב סגור), שומר על סבון יבש, מתקן סבון לא יטיף או יחליק על אמבטיה או מתלה. סבונים חלקלקים נשארים בנוחות במקום ומייבשים במהירות ובאופן מלא יותר לחסוך סבון וכסף. טיפול קל - נקה עם סבון עדין ומים; אל תניח במדיח כלים. חומר : תכונת קרמיקה : עיצוב קרמיקה מלוטש ומתאים לאסתטיקה האמבטיה שלך נהדר לחדרי אמבטיה, חדרי אבקה, מטבחים, כביסה, חדרי שירות, סדנאות ומוסכים חומר בטוח לעור טיפול קל - נקי עם סבון עדין ומים; אל תניח בחבילה של מדיח כלים כלול : 1x (סט) הערה : המוצרים שלנו נלקחים בעין, 1.

מאפיינים עיקריים

גם אתה עשוי לאהוב